L'estigma és una de les conseqüències més greus de les persones que conviuen amb un problema de salut mental. En aquesta conferència el professorat descobrirà l'associació Obertament, que, per mitjà del projecte educatiu What's up! Com vas de salut mental?, treballa l'estigma i la discriminació en salut mental al segon cicle de l'ESO. Es mostrarà com els resultats tenen impacte positiu i redueixen l'estigma i el tabú entorn de les problemàtiques de salut mental entre adolescents.
Objectius de l'activitat
· Abordar amb rigor científic qüestions relacionades amb la salut mental que es poden plantejar a les aules i que s'han de respondre per oferir les millors solucions.
· Compartir la importància de detectar correctament algunes de les patologies que poden afectar l'alumnat i oferir algunes pautes i orientacions sobre com actuar-hi.
· Oferir alguns referents (entitats o professionals) que poden servir de suport al professorat en matèria de benestar mental a les aules.



